Oh Projekku!!

CD INTERAKTIF 6IXTH SENSE...Projek yg paling memenatkan...dan menyesakkan otak aku!!huh!!!!!!!!!dr skeping gmbaq cikai...kna ubah jd cun melecun..meletop..!huhuuuuuuuuuuuuuuu!!idea oh idea...mna nk cari...tema kena sma dr main page smpai la the end of the page..suckz!!

Berhari2 gak la aku tidoq lmbat bb projek ni..huh!sesakkkkk....bila da siap,aku lak xpuas aty....akhirnya...bikin baru...huh!!demi markah,aku sanggup!haha....

Bila dah siap..n da puas aty...tergedix2 la pnya x sabaq nk tnjuk kt lecturer...dgn harapan...aku dpat la full marks...dr dlu asyik laki ja yg dpt..ppuan habok pown xdak!huh!kali ni jgn arap aku nk bg chance tawwwwwwwwwwwwwww............aku nk kebas suma!werkk!haha...

Hari yg dinanti akhirnya tiba...haha...bla lecturer da msuk,tetiba lak aku asa takot...maklumla...mlutnya bleh than...bleh jd gadoh ooo!hahah...bla dya mai tgk aku pnya artworkz..dya xckap byk...cuma dya teguq..
"BUTTON 2 TKAQ YG ADA IMEJ CKET..XMO KSONG2..."..haha...legaaaa............

Ni la artworkz2 aku yg da cm nk gila aku wat....huhhhu...















Abes ja klaz....lecturer gtaw..."Fatihah dpt full marks"..alhamdulillah...xsia2 aku wat smpai xtdoq!...
yahoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Total Pageviews