Sambutan Merdeka Raya!

Salam 1 Malaysia warga Blogger...hmm..lmbat skit update..busy kemain g!

16.9.2011...konpem la cuti..aku x inform pown kt bos aku..aku maen cuti je...haha!
Sempena 1 Malaysia ni...kt umah aku ada 1 event..Pengerusi utk event ni lantik aku jd Pengerusi Pentas...
so..sgala2 pasal pentas akan dilepaskan atas pala aku yg da ckup2 serabot ni..!huh!..yang ada lam pala otak aku skunk ni..

  • REPORT XSENTUH LAGI
  • DESIGN CD XPANDANG LAGI!
  • BUKU LOG XTULIS LAGI!..
oh tidakkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmm..tp bila pkir aku xpnah nk take part utk bnda2 cmni..aku pown truskan la mnghias stage ikut suka hati aku!hehe...event hari jumaat...hari sblom2nya aku kerja...so stage aku kna hias wktu mlm...balik kerja,kelam kabut laaa p hias stage!!uhhh!penat!..hari khmis tu smpai pkul 4 pagi aku ngan mama aku hias...

hari jumaat tu,bgn awal2 pagi p hias lagi mna xberhias...tiup belon la...sapu2 ats stage..huuuuhhh..

ni la rupa stage aku yg xseberapa cun tu..nk snap byk2 pon xsempat...


Stage Di Siang Hari
Stage Di Malam Hari (da macam stage dangdut!)

Untuk Event ni aku diarah utk buat Banner ngan Backdrop...ni la hasilnya..









Stakat ni tu saja la kot....nnti aku update sal job plak ye.... :)

 

Total Pageviews