Perjalanan Pertama :)

Bismillahirrahmanirrahim.


Assalamualaikum.Hai readers.
Hanya nk memperkenalkan empayar yg baru ditubuhkan.

Dalam fikiran hanya mahukan sesuatu dr hasil usaha sendiri dan mahu ia menjadi sesuatu yg official.Jadi namanya perlu 'Cantik'..aku mahukan yg perfect dalam sesuatu pembikinan.Tidak hanya cantik tetapi 'kosong' maksudnya.
Dengan perbincangan bersama sahabat, idea pun terus dikumpul.
Kemudian di paste dalam lakaran sebelum di attach ke dalam laptop.

Dan hasil yg pertama dilunaskan...
LOGO PERTAMA
Awat PENANGPROUD? AWAT MATA? ......
aku tak pernah terfikir maksud disebalik setiap yg terhasil.hanya tahu mengikut apa yg ada di kepala..

Tapi kalau terus ditanya,jawapan yg dibekalkan hanyalah.. "PUNYA PASAL LA KAT AKU".

Tapi untuk soalan official, jawapannya. "NO KOMEN". (nampak permainan)

Dan pertanyaan demi pertanyaan dilontar oleh Hamba2 ALLAH SWT yg aku pun x pasti apa motifnya.Yg pasti ianya negatif dan sgt mencabar kesabaran.

Alhamdulillah.tak sampai pun sebulan berfikir. Segalanya terus diproses. Kepada yg membantu Keluarga terutamanya. ALONG. sahabat. HANI dan HERRY...

Selepas diproses..aku teruskan lg lakaran.bagi aku semua hasil aku tidak pernah memuaskan hati aku.jd aku akan terus mencari idea yg baru sehingga betul2 aku puas.Biar gila dimata org asalkan aku faham apa yg tersirat di balik setiap hasil aku.Tapi bila ditanya aku sendiri tidak tahu cara untuk menjelaskan.SULIT!

LOGO KEDUA












Masih lagi tak puas hati. Terus lagi merobek biar rabak kotak fikiran.

LOGO TERAKHIR














Logo terakhir buat hati aku puas menggila.kali ni ada jawapan utk soalan yg dikemukakan..

SAYAP - "aku inginkan empayar ini maju dan terbang ke serata dunia.Biar dikenali namanya tidak hanya di tanahair nya sahaja"

MATA,MULUT,KENING TERANGKAT,KOTAK (MEWAKILI BENTUK MUKA)
"itukan muka orang dengan kening terangkat.means..AKU BANGGA DENGAN HASIL AKU,AKU BERANI MENCUBA SESUATU YG RISIKONYA TIDAK PASTI"

LOGO DI KIRI KANAN - "biar org tahu asalnya dari PULAU PINANG,MALAYSIA"

PENANGPROUD - "SUKA HATI AKULAH KERJA AKU" (masih tidak ada jawapan)

P/S : AMBILLAH LOGO TU ASAL JANGAN AKU NAMPAK IANYA DIGUNA SESUKA HATI.GUNALAH JIKA ANDA MAHU ASAL JGN AKU TAHU. :)


 

Total Pageviews