Mimpi aku jelas.

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 


Assalamualaikum.Hai Readers.

LATELY...
Aku ada masalah dgn mimpi.Mimpi aku jelas.Semua benda mmg aku rasa.Sakit. pedih. luka. semua.

Sampai kalau dalam mimpi aku sedang menangis, 
Aku akan bangun dengan airmata.
Kalau aku mimpi sedang gembira,
Aku akan bangun sambil ketawa.


Menakutkan.

Aku mimpi buruk banyak kali
dalam situasi yang berbeza
Sendirian aku menangis..
Adakah ini pengakhiran???

1- Aku mimpi makan daging kala jengking
2- Dalam isi Kala Jengking tu ada Ulat beluncas dan aku termakan sekali
3- Ulat beluncas warna merah dan hijau.LIAT rasanyaaaa..
4- Kadang tercium bau wangi, semerbak harum kesturi
5- Kadang tercium bau yang busuk ,bagaikan bau bangkai haiwan
6- Dua orang lelaki di sisi dalam keadaan yg agak samar.
7- Panas.sgt panas sehinggakan aku sendiri berpeluh masa tidur.

Mimpi yg dtg berkecamuk.Setiap kali mata aku terpejam..

Apa petanda semua ni ?
Aku taknak tidurlah malam ni. Nak stay up late,
Memang selalu pun berjaga malam sebab takut nak tidur

Aku banyak dosa.Taubat.tapi buat lagi.Taubat..tapi ulang lagi..
Bila teringat ada kala jengking, terus aku bayang suasana di Neraka kelak.
Adakah tempatku di sana??? Ya Allah,minta dijauhkan.



 

Total Pageviews